Joanna Nicklasson-Młynarska i Mikael Backman



Joannę i Mikaela poznałam kilka lat temu. To wspaniała para.
Joanna ma wiele pasji i talentów. Jest kobietą witalną, pełną niespożytej i zaraźliwej dobrej energii. Swoje projekty doprowadza do końca. To właśnie w niewielkiej prywatnej Galleri Abbekås Joanny i Mikaela miałam trzy wystawy prac na papierze, to właśnie tam moi Przyjaciele urządzili aukcję moich prac w bardzo trudnym dla mnie czasie.
Jestem im bardzo wdzięczna za życzliwość, serce, pomoc i wspieranie mnie w mojej pracy artystycznej.

"Greckie pomidory czyli nowy dom na końcu drogi" 
Joanna Nicklasson-Młynarska, Mikael Backman

Książka jest cudowna. Użyłam słowa „cudowna” nieprzypadkowo, ponieważ taki jest klimat, atmosfera i nastrój tam panujący. Przy tym wcale nie jest wymyślona, jest prawdziwa, zabawna, pełna światła, świeżego powietrza, czystej wody i szczęścia. Dobrze (bardzo szybko, właściwie wolałabym, żeby była dłuższa) się czyta i z przyjemnością ogląda, ponieważ ilustrują ją akwarele Andrzeja Płoskiego.


Komentarze