6 marca 2014

Filozofia i Literatura. Wykłady Krakowskie


Zapraszam do odwiedzenia strony Wykłady Krakowskie. Filozofia i Literatura
oraz udziału w spotkaniu 13 marca 2014 r. w Małopolskim Ogrodzie Sztuki.


Zaprojektowałam logotyp Wykładów Krakowskich, stronę (link wyżej) i materiały dodatkowe. Grafiki, które pojawiają się w tym projekcie powstały na bazie moich fotografii. Portret prof. Dariusza Czai jest autorstwa Elżbiety Lempp.


Małopolski Ogród Sztuk sfotografowałam jesienią. Ciepły słoneczny dzień, dziewczyna czyta książkę. Tak szczęśliwie uchwyciłam jej zgrabną postać siedzącą na ławce. Nie widać jej twarzy. Zdjęcie było niepozowane. W tle czerwone kule – sztuka z recyklingu. Wyglądają jak owoce. Na pierwszym planie umieściłam drzewa sfotografowane nad jeziorem Nasera. W ogrodzie takich na razie nie ma. Miejsce jest ciekawe, bardzo mi się podoba. Chciałabym mieć tam wystawę.


Panoramę Krakowa sfotografowałam rybim okiem z okienka wieży ratuszowej. Nałożyłam na nią grafikę Gustawa Doré.


Strona główna –  grafika z mostem Samuela Becketta w Dublinie i jego rękopisami.


5 komentarzy:

  1. "Panoramę Krakowa sfotografowałam rybim okiem z okienka wieży ratuszowej. Nałożyłam na nią grafikę Gustawa Doré."



    I mamy, i mamy ( co się bardzo chwali, tzn jest to chwalebne) nowe spojrzenie wedutystki na architekturę ciągu zabudowanej ulicy. Bardziej technicznie wystarczyłoby ; zabudowanego ciągu ( pierzei).

    Bardzo tutaj pięknie i jeszcze bardziej ciekawie.

    Tak z przypadku.. wędrujący w wolnym czasie, szewczyk z wypchanym siarką i smołą baranem, raz niesionym na plecach by za chwilę nieść go pod pachą. Powinienem filozoficznie napisać , że niosę wypchanego Apisa, bo ciężki ten skurczybyk.

    Dołączę jeszcze słówko; radosnych wreszcie Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bodajże wczoraj,skleciłem kilka strof tyczących uśmiechu, nie dotykając tam filozofii piękna, zawartego w lazurze italskiego nieba ograniczonego Rzęsami Piękna ..

    Nie wiem, czy to diabli nadali
    Przecież kliknąłem własnoręcznie
    Tu z miejsca, nie znad Ukajali
    A.. może zbyt bardzo niezręcznie

    Było tam o mojej kleptomanii, bowiem uszczknąłem dla siebie trochę uśmiechu.
    :o)
    Poprzednio byłem może spóźniony, zatem już teraz życzę Szczęśliwych Świąt pod choinką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia i pozdrawiam Anonima :)

    OdpowiedzUsuń